Skip to content

Anthem

January 3, 2012

From → Uncategorized

3 Comments
  1. Mihai Hristea permalink

    Deci hai la multi ani!
    N-ai mai dat pe la mine pe blog! De ce? Faptul ca sunt straight nu inseamna ca nu putem fi amici. :))

  2. Hello ! La multi ani ! Chiar ca aveam nevoie de tine…adica, mai bine zis, de relaxarea pe care intr-adevar o puteam capata citind pe blogul tau despre filme. Efectiv nu stiu de ce am avut, in ultima vreme, tendinta sa ma torturez citind si comentand pe un alt grup de bloguri care nu prea vorbesc despre filme, ci despre lucruri mai complicate si de obicei chiar si mai cronic triste, ca de exemplu conditia si soarta dezvoltarii economiei si democratiei in Romania…cred ca la mine e o chestie de faptul ca, in mod oarecum masochist, (ceea ce mi s-a spus/confirmat deja ca sunt de catre un profesionist si educator chiar american ff reputabil, drept care cred ca este, intr-adevar, posibil sa aiba dreptate), am inceput sa ma simt un pic vinovat de atat relaxare, si mi-a venit sa ma joc din nou de-a Sisif ! Dar zau ca azi, mai ales dupa ce am facut un adevarat atac de panica ieri vazand de pe un blog al unui emigrant roman din Canada, (care e cam recunoscut ca sunt dintre cei care au tendinte mai mari la tristete din grupul vast al diasporei romane), ce fel de magazine de pantofi de calitate cu adevarat proasta au si in Montreal, nu numai in Norvegia, m-am decis ca am voie sa incep si eu sa ma relaxez din nou ! Si chiar am sa incerc sa mai trec pe la blogul tau si poate sa si recuperez, citind si posturi mai din urma…chiar e un lucru la care abia astept sa ma-nham !

    Disclaimer: re diaspora din Canada…nu doream sa generalizez, insa, fiind situat si eu deasupra paralelei 53 nord, deasupra careia ne-a anuntat atat initial dl Rudyard Kipling cat si confirmat ulterior de dl Jack London, nu prea functioneaza legile mai cunoscute de la scoala asa cum fusesem noi invatati ca trebuie sa functioneze, am inceput sa inteleg un pic si cateva din posibilele mecanisme cauzatoare de acest fel de tristete iritabila dezamagita initiala, din fericire, pot anunta, doar temporara, (insa trebuie sa treaca ceva vreme, la nivel chiar poate de ani in anumite cazuri…), cat si socul cultural de adaptare in noul mediu usor mai prelungit ca durata si mai intens ca manifestare decat media adaptarii si aculturarii celorlalte diaspore emigrante de generatia 1.

    Citatul respectiv din Rudyard Kipling preluat ulterior de dl Jack London: “For there’s never a law of God or man Runs north of Fifty- three.”

    Nu mai zic ca am fost recent dezamagit romantic de un norvegian, cu aceste trasaturi caracteristice descrise mult mai bine decat as putea eu tot de dl Jack London, “a homely, freckle-faced, blue-eyed man” who can be found “anywhere between 53 north latitude and the Pole, and, on the other hand, the likeliest hunting grounds that lie between the east coast of Siberia and farthermost Labrador”.

  3. interesanta melodia. M-a impresionat montajul si alaturarea de voci/ sunete umane/ industriale, in plus mi-a adus aminte de Dancer in the dark (pt ca
    – poate pt ca sunt f. multe sunete, din viata reala, care se intrepratrund,
    – si poate pt ca nu m-am uitat la videoclip, ci click-aream pe net,
    – nereusind sa indentific toate sunetele din clip,
    – m-a starnit neputinta asta si am simtit ca
    – trebuie sa mai cante o data si sa ma uit sa vad tot)

    E amuzant si uimitor si surprinzator, vazand ca chipul oamenilor din clip difera de ce mi-am imaginat eu.

Leave a Reply

